Tävling!

Då har vi debuterat i Lägreklass Livan o Jag!;)
Och det gick nästan vägen!;);) 4,5 poäng fattades vi.
Men jag är oehört glad ändå!;););) Vi har den där känslan ihop......finns bara hon och jag på plan......
Jag behöver den erfarenheten och Liv ska få känna positiva vibbar på Tävling:=):=)
Vi fick mycket ROS efter vår lydnad.....så helheten är det inget fel på!:=):=)

Lördagen klarade hon inte störningen i spåret så vi fick bryta !

Söndagen Har vi fullt på Skogsarbetet!:) Det är en fröjd att gå bakom denna lilla hund!:=):=)
Budföringen 0 vi!
Platsen låg hon så jäkla lugnt och tryggt fast det var en majonäs som ålade  och kröp på ena sidan.
Efter 2 skott la hon ner huvudet på backen:=)

Krypet är inte färdigt så det avstod vi. Hoppet klantade jag mig och hjälpte henne inte tillräckligt!
Så där sprack uppflyttningen!:(
Skit i det............. Till hösten så är vi *färdiga*

Jag har ett annat tänk nu;););) Jag klarar att hålla ihop mig själv!;););) Och vi har känslan;);)
Och jag är oehört stolt över min lilla hund!:)

Ha det / kramen

Kommentarer
Postat av: Yvonne och Hera

Härligt att höra! Hera hoppas på den lilla ettriga valpen ;)

2011-06-07 @ 12:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0