TJOOHOO!:=)



                         Retstickans Liv

                 UPPFLYTTAD Lägre klass!:=)          


Hon var så jäkla duktig hela dagen!
Dubbel 10 på spåret........min lilla *elektrolux*;)
Platsen var lugn o balanserad!
Budföringen 0 vi.........håvet var inte med där!!!!!

På Lydnaden fick jag uppleva det där!!!!!!
Hon var med mig hela tiden tittade på mig och var mycket fokuserad o koncentrerad!.
Vilken härlig känsla. Jag var lugn och försökte vägleda henne mellan och i momenten. Duktig käring!;);)
Framförgåendet 0 vi hon kunde själv och tjuvade bägge sträckorna!;)
Hoppet fick jag rädda för trycket ut var det inget fel på.....men det gäller ju å hamna mitt för hindret.
Dubbelkommando alla STORT för att hon inte skulle gena förbi!;)

253,5 poäng och så var vi ett Lägre Ekipage.

Nu är det att träna vidare och följa planen!;);)

Ha det gött! / kramen JHL

Kommentarer
Postat av: Marianne

Mega GRATTIS!

Kul när det sitter där ;-)



Marianne

2011-03-29 @ 09:58:08
URL: http://www.bahusias.se
Postat av: Anette

JÄTTE GRATTIS till uppflyttningen !

Anette & Fricko

2011-03-30 @ 11:49:30
Postat av: Susanne & Mezza

Bra jobbat !!! Grattis !

Kramar

Susanne & Mezza

2011-04-05 @ 16:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0