Låt på Håvet!;)



                           Hjalle sommaren 2008

Det var en kyckling som hette Gullefjun som skulle ut på promenad................na,na,na,na,na,nana!;)
Har varit o tränad med Skatornas BK i dag. Plockade fram min Latex-Kalkon o låt jäklen bara poppade upp:::(
Märkligt när man verkligen försöker tänka på 100 andra låtar men hjärnan har nog hakat upp sig!
Hack i skivan typ..;);)

Jättefin skog och alla hundarna skötte sig bra!:) Spår o Budföring stod på schemat. Vi är 3 flitiga daaameeer vi har som mål att gå ut till våren och tävla. 2 av hundarna är på samma utbildningsnivå och den tredje nära Elitklass!;)




    Guddotter o Jag!               Siv o Jag!                 Mina Retstickor

          Har fått jättefina foton från mästerfotografen Olivia.S
                              Tusen tack! / kramen


Ha en go helg! / kramen JHL


Bättre ett ärligt nej än ett falskt ja..:=)

Kommentarer
Postat av: Skatan

Inte den enklaste låten att hitta på text till men första versen är på G, den går så här ungefär =)

Det var tre damer som kallas skatorna. De skulle ut och träna hund.

Och regnet öste och allting var så blött. och lilla hunden var så trött så trött.

De fann en glänta vid skogens slut, här kan vi fika och pusta ut,sa trötta skator tre, som inte dricker te och alla sa kra-kra kra-kra.

2010-11-05 @ 19:35:33
Postat av: Anonym

Du är ju Suverän!:=)

Märks att du har 10 poäng på Högskolan i Musik:::;);)

2010-11-05 @ 19:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0