:(

Har blivit med infektion..;(
Är inte bra på att bara ligga i soffan och vänta ut skiten!!!
Försökte rasta Hårbollarna men det gick fan inte. Orken tröt fullständigt!
Hatar när kroppen inte är på min sida........:(

Har ju fyllt 45.......... å födelsedagskortet hänger på kylskåpet! Tack lilla Svärmor;););)

Mitt nya jobb är möe lärorikt,teknisk utrustning på Hög nivå.
200 mil i månaden blir det nog i lilla bilen!

Snart drar det ihop sig till SM!:=)
Vagnen skall rulla upp till Edsbyn ca 70mil;)
Heja Klacken är med å Skylten är under konstruktion!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Har anmält Hjalmar till 5 tävlingar i höst!
Livan slipar på Grunder, ååååå BSB:::;);)



Mina Retstickor!:=)


Ha det! / Kramen JHL

Kommentarer
Postat av: poppa

Hej ser du färgat håret det var fint jag jobbar sju dar i veckan semester blev ingen.Håller på me kingen unghästen alltså går rätt bra har lärt mig hans högtflygande bocksprång glad jag sitter kvar.Mimmi sköter sig bra stannar på tomten har blivit en go hund av henne. Vi har köpt en häst till en ardenner han heter Flanell men jag kallar honom Ville Ingemars häst men jag får sköta den som vanligt när han ska ha nåt kram ring om du har tid någon gång Poppa

2010-08-29 @ 18:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0