Ledig!

Veckan har rasslat på i rekord fart.
Är ledig hela helgen och skall bara vara hemma.. skönt!
 
Har hunnit med en del i trädgården, som just nu ser ut som en Päråker???
Jag har inte mullvadar jag har ett LIV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hon försöker nog ta sig ner till sydligare breddgrader?
Hur kan man vara så jäkla glad när man har LERA överallt utom på öronen??
Jag visar mitt missnöje då fäll-er hon bara öronen går ner i en lek invit och svansen går som en propeller....
Hm jag är nog otydlig!!!
Ja ja bara hon inte får upp Slangen till värmesystemet så är jag glad:):):)

Hjalle å jag tränar på inför nästa helgs tävling.
BSB är det mycket nu.......

Hantverkaren har målat taket i köket och slipat ner dom gamla skåpsluckorna.
Han fick med sig en liten Höna som var färgkarta till den Gråa nyansen som jag ville ha på luckorna.
Vilka tekniska manicker det finns!!
Dom bara höll en scanner mot Hönan så läste färgmaskinen av Kulören och blandade ihop rätt färg???
Hur fasiken funkar det... Skumt..
Vi får se om det blev rätt färg när han är färdig.

Imorgon bär det av på Auktion! 
Skall försöka hitta ett halvmånebord som är av-lutat.
Kanske kan man ha lite gödsel i fickorna:)

Gonatt/ JHL


Vi skulle bry oss mindra om vad andra tänker om oss.
Om vi insåg hur sällan de faktiskt gör det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0