Galenpanna!

Idag slog Hjalmar rekordet i ingen självbevarelsedrift !!!
Skulle ut och träna med Liv!
Hjalmar fick ett fint märgben för att han skulle stanna hemma.....
När vi kom hem såg jag Hjalmar springande vid staketet?????
Ur bilen och en jätteglad schäfer kille möter mig...
Blir lite bekymrad eftersom ytterdörren är stängd aha då har han gått ut vid Groventren
nä dom dörrarna var också stängda???

Låser upp ytterdörren går in i hallen då är ena Barngrinden på snedden som leder upp till övervåningen??
Anar ugglor i mossen:(:(
Dörren till lilla rummet är öppen fönstret står på vid gavel.................................................
Tittat ner å ser att han har landat på några kartonger jag slängt ut i går!!!!!!

Ner till hunden igen känner å klämmer hittar inga synliga skador:):):):)
Får observera honom extra det kan ju komma någon skada efter ett tag.
Tack för att man fick lite gödsel i fickorna.


Liv skötte sig alldeles utmärkt:):)
Vi fick lite hemläxa till nästa träning;) Spännande å roligt.....




Den som ställer många frågor ökar mångas visdom.

Kommentarer
Postat av: BW

Fatta vilken tur han hade!!! Han kunde brutit båda frambenen, han också. Köp en lott!

Ha de gött!

Birgitta

2009-11-11 @ 10:00:10
Postat av: Anonym

Ja jag vågar inte tänka på vad som kunde hänt:(:(

Köpte mig en TrissLott den gav 75kr så det bli att lösa in till 3 nya;) kramen

2009-11-11 @ 23:00:45
Postat av: Linda

Råkade bara hamna här via en "boxersida"! Tack för trevlig läsning! /Linda och boxern Kingston med flera...

2009-11-18 @ 13:55:21
URL: http://kingstons.moonfruit.com/
Postat av: Ingela

HjalleGalenpanna!!!! Så gör man inte!!!! Tänk på din mattes hjärta! Vilken jäkla tur att inget allvarligt hände! Ha det bra o lycka till med din nya träning. / Ingela med flock

2009-11-20 @ 20:04:29
URL: http://www.123minsida.se/flattarna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0