Drottning!



Jag har sovit som en klubbad Drottning:);)
Ja nu har jag min Dröm säng!
Det hade varit lättare å åka till Ikea och köpa sig en....;)

Men då får man inte detta Mästerverk !!!!! Vilket hantverk..
7 tim tog det mig att knyppla ihop den här(:(:(
Vi fick såga i sönder madrasssen för att få ner den i trappan där jag köpte den?????

Jag fick en annan säng också som jag skall ha som gästsäng..
Den skall jag försöka skruva ihop i kväll.
Jag gillar att blanda gammalt med nytt!

Köpt mig lite glögg å P-kakor som skall inmundigas denna Första Advent.


kramen/ JHL

Kommentarer
Postat av: Maria & Falco

"I like", som det heter nu för tiden!!!

2009-11-29 @ 16:28:17
URL: http://falco.blogg.se/
Postat av: Fia

Hej Jenny !

Vad fint du får det, ser fram emot att få provligga i din gästsäng.

Det är så kul att följa hur du fixar och gör fint i ditt hus.



Kramiz

Fia och två svartingar

2009-11-29 @ 18:05:24
Postat av: Barbro, Livia&Winnie

Nu blev jag riktigt avundsjuk, vilken säng!!!!!

Tack för samtalet, blev varm i hjärtat. Jag har slarvat bort din mail p g a datorstrul. Du får jättegärna skicka den till mig.

Käken håller ännu! Har varit och köpt munkorgar ut i fall att gud förbjude......

Kram

Barbro m tjejer

2009-12-16 @ 14:32:48
URL: http://www.jipotimas-livia.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0