RESUME

Ja vintern är enträgen här uppe!!!  Nu damp det ner ännu mer VITT....
Man tror att det börjar bli vår. Då stiger man upp till 9 minus grader.
Jag har Jobbat, Tränat och kört i diket.....
Första gången man gjort det..
Skulle bara ut och spårträna lite åå vips så såg jag inte ett ja vad skall man kalla det?? HÅL
Hela framvagnen satt som i ett skruvstäd. Tur att det finns BÖNNER.
Bara till att trava till närmsta hus och stå med Kepsen i näven.
Han kom med en 4 hjulsdriven Pickupp... TJOVS så var man på Banan igen.
Plånboken fram och så kostade den träningen 500kr.
Och bilen Höll.

Träningen går bra. Fast det har varit Pissväder så har vi varit ute och kört ett pass.
Det är bra när man sporrar varandra. Och det blir ju framförallt mycket roligare.
Blev tyvärr Bortlottad i Falkenberg.
Det är ju Begränsad Tävlingssäsong när man jobbar Helger.
Om jag ska önskar mig något så är det lite mer TUR med lottningen.
Ja ja in med nya anmälningar och så få väl Bil+Husvagn rulla......

Hade sövmorron idag!!! Vaknade 05.22....
Det är fanimej typiskt när man är ledig!
Shopping blir det i eftermiddag. Skall in till stan.
Gött att bara flanera och ta det lugnt.

kramen/ Jenny


ETT HUVUD UTAN BEKYMMER FINNS BARA PÅ EN FÅGELSKRÄMMA.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0