HEJA NITTORP

 


Robin B från Svenljunga sjunger Sveriges Nationalsång
                                                                                                                                                                                                                            
       
Jag har varit på min första Hockey.Match!!!
Nittorp mot Jonstorp. Division2
Tyvärr förlorade dom men det var väldans spännande.



Fick tyvärr inte chansen att skrika SYNSAM...SYNSAM...
Och jag håll mig i skinnet när några grabbar framför skrek DOMAR JÄ...
604 personer var samlade inte illa!!!
Jag kommer att gå på fler Matcher.
Det var faktiskt inte så kallt som jag trott.
Man såg ju ut som värsta Michelin Gumman med alla kläder man byltat på sig.


MAN KAN INTE KÄMPA IHJÄL EN SKUGGA, DEN DÖDAR MAN MED LJUS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0