Hemma igen!



Ja så här slut blir man när man varit på Läger!!!!!!!!

En helt suverän vecka med härliga människor å mycket Hundtugg....
Min grupp gav mig många goa skratt å lite Gråa hår det behövs lite annan färg än Grönt!!!!!!!
Man blev klippt å stylad också inte dumt med en uppfräschning
 NFED= Något fel e det........... ja det det stämmer bra in som Gruppnamn....Goa kursare med goa hundar.

Kennelfamiljen var och hälsade på en kväll i veckan.
Gött att sitta ner å tjöta lite. Tusen Tack för den fina Markisen.

2 av Livs syskon kom ner så jag fick träffa dom.


    Yvonne/ Lennon                Jenny/ Liv                        Maria/ Lycka

Jag skötte mig nog för dom vill ha ner mig till Skåneland igen!
Det ser jag framemot....    Hono Honololo............................................

Kramen/ JHL

Kommentarer
Postat av: Jeanett o Alexis

TACK Jenny för alla verktyg....

Nu ska vi börja träna in dom åxå

Jätte kul läger men det bästa........mycket lärorikt

Men snacka om att matte är trött i huet

kramiz Jeanett o A lexis

2009-07-26 @ 12:13:09
URL: http://bloggis.se/Alexis
Postat av: Anette & Fricko

Bästa sättet att tacka dig är väl att gå ut och köra super resultat men vi börjar med att säga TACK än en gång.



Vi har testat metoderna idag, gick väl si och så nytt ställe MYCKET störning runt om men jag fick visat krypet för A.Hall och han gjorde de bra.



Ser framemot att träffa dig igen....

Anette o lille grise knoen

2009-07-27 @ 13:34:51
URL: http://cattledogskane.se
Postat av: Jana o Mira

TACK än en gång!!! Vi kör mycket lek o korta pass med den deprimerade rottweilern... Funkar jättebra! Ser fram emot att träffas igen!!! Ha det gött!!!

2009-07-27 @ 15:21:50
Postat av: Yvonne, Hera och Lennon

Jättekul att träffas! Liv har verkligen blivit ett gulligt litet monster :) .....

2009-07-27 @ 21:03:26
Postat av: Agge , Malin, Zillen, Mysak och Pys

Aloha!!

Hoppas hemresan gick bra. Tusen tack för en fantastisk vecka med många skratt. Tack även för att du är den du är!!! Du har gett oss en kick genom ditt engagemang och din kunskap. Man behöver inte ha stått högst upp på SM-pallen för att vara en bra instruktör och inspiratör!! En del av oss i NFED träffas och tränar. Ha det gott, vi hörs snarrt igen. Puckot och FarMORR

2009-07-27 @ 22:11:46
Postat av: Anonym

2009-07-27 @ 22:27:38
Postat av: Anonym

2009-07-27 @ 22:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0