JAPP!

Har jag ätit några stycken idag... segt och gött... och massa Kalorier!!
Jag Behöver det...
Var ute på förmiddagen med hundarna i skogen så Stegräknaren fick lite att jobba med!!!!
Vi har tävling på jobbet Olika Lag som skall mäta sina steg varje dag i några veckor!!
Min lista ser mycket bra ut tycker jag. Det var jäklen var jag Stegar på!!!!!

Hundträning har det blivit en del.. Skall försöka hitta BSBn..........
Fixat dragkrok till bilen så nu är det bara till att besiktiga lilla Vagnen. Sen bär det av....
Fick semester så att jag kunde anmäla mig till lite fler tävlingar.. Tackar för det...
Man tar semester för att sitta i bilen flertal mil Tävla med hunden och sen köra hem!!!!!
Ja det handlar ju om vad som är värdefullt för just mig.

Läggdags/ kramen



Bästa utvägen är alltid
vägen igenom.

Kommentarer
Postat av: Victoria

Rösta på dagens blogg på min blogg!! :) Det tar inte mer än 1 minut! :)

2009-04-08 @ 11:44:55
URL: http://victoriahallden.blogg.se/
Postat av: Åsa

Hej o hopp! Hoppas allt e bra med dig och att du trivs i huset, här är det fullt upp med ´träning har gjort BH-provet med Jaxa och ska göra det med Kuba hoppas jag hinner att Köra en IPO-tävling i år med nån av hundarna och nått Bsp-spår.

Ha en riktigt skön påsk och pussa din retsticka från mig.

Helen väntar närsom på små goa schäfervalpar, ska bli så roligt.

Kramar Åsa och Reststickorna

2009-04-08 @ 12:57:54
URL: http://www.jaxacixi.dinstudio.se
Postat av: Marianne Gangster o Ärtan

Glad Påsk!!

2009-04-09 @ 11:53:23
URL: http://www.bahusias.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0