UPPSKATTA / UNDERSKATTA

Två ord som ibland hänger ihop...
Man underskatta någon som lär en att uppskatta!!
Alla uppskattar vi olika saker men den Personliga Uppskattningen slår allt....
Att få höra att man är bra ,gjort ett fantastiskt arbete, givit någon energi!!!

Just nu har jag oerhört med Energi och det kan jag inte skryta med att jag fixat till själv...
Har EnergiGivande människor runt mig som bara ger ger o ger!
Jag tror faktiskt att dom många gånger Underskatta sig själva. 
Min Uppskattning är Underskattad den går inte att beskriva........

Kramen


MAN KAN SPRIDA LJUS OMKRING SIG PÅ TVÅ SÄTT
ANTINGEN GENOM ATT SJÄLV VARA LJUSET
ELLER GENOM ATT VARA SPEGELN SOM REFLEKTERA LJUSET.


Kommentarer
Postat av: någon från norr om skåne

du är verkligen söt i din nya frilla

skall bli roligt att få se den i verkligheten

voven

2008-10-02 @ 06:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0