TRÄNINGSHELG!

Vilken kanon helg det har varit!!
Fredag styrde jag kosan Neråtlandet till Oasen. En hel helg fylld av TRÄNING....
Hamnade mitt i 27årig Bröllopsdag på fredagkvällen... STORT GRATTIS!!!
Kanongod smörgåstårta som frugan fixat till.....

Hjalmar Branting fick lite att ägna sin Hjärna med.
BAKSPÅR hua...
Nästa 2* uppstött KANIN  hua
Men han tog spåret efter lite vad kallar man det tros? BENPÅLÄGGNING....
4 påsläppet Betyg 18 YES där satt den...
Synd att man bara har 1 chans på tävling!!!!!!!!!
Tuffar på spåret spårar bra tills han kommer på en Kalkad åker....
Jävla vad huvubry... Lägger 10min där får ej upp det börjar då gå bakspår jag selade av han efter 150m.
Lugnt o fint gick till TN vi beslöt att släppa på längre fram . På med sele igen hunden ut som ett JEHU sen bar det av igen.
Spårar som en liten PÄRLA!! Skitduktig TJOOOHOOO!!

Lördag frukost hos TN fick termosen  fylld med kaffe av frugan Tack!!
Härligt träningsgäng!!
Hjalmar fixade lite påsläpp ömsom vin ömsom vatten..
Det sista var så att man fick stå päls TJOOHOOO
Spårar som en äkta Elit hund alla grejer med hem och en matte som svävade på Moln...
Vi blev bjudna på upp flyttningsTårta Jana o Råttweilern Glänste med en Högreklass!! Grattis!!
Råttweilarna var oehört trevliga ser fram emot att följa deras framfart på Banorna....

Söndagen repetition frukost hos TN...
Fyra stycken Tappra!
TN hade grill o Dylikt med sig Smakade Suveränt efter några timmar i skogen.   
Ja någon BSB...... har varken TN eller Jag!!!
Mycket kräm under Galoscherna..Helvete vad hånnana är laddade!!
Det blev blåsor i händerna, bett i tummen så att man ser ut som ett Jävla Durkslag...
Kepsen stog som alla Parnevik rätt upp av fartvinden ha ha
Ja vi får nog jobba med BSB..... Vi har ju lite tid typ 3 veckor...
Hittar vi den så blir det Åka av jag lövar er!!!!!!!!!!!

kramen / Jenny o  Branting o Hubbabubba

GLATT SINNE BEHÖVER INGEN SPELEMAN.

Kommentarer
Postat av: jennie

Fin stavning på Råttweiler du har :P

2008-10-01 @ 12:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0