TÄNKORD


Jag kan inte ge något recept på framgång, men däremot ett på misslyckande: försök att vara alla till lags.

Var dig själv. alla andra är redan upptagna.

Bättre att dö stående än att leva på knä.

Lita på din intuition. Oftast bygger den på fakta som arkiverats strax under medvetandenivån.

Kommer du att se tillbaka på ditt liv och säga:Jag önskar att jag hade eller Jag är glad att jag gjorde??

Det är bara om man börjar, som det omöjliga kan bli möjligt.

Har du någon gång gått in i ett rum och sedan glömt varför du gick in där?
Jag tror det är så hundar lever sina liv.

Det enda du behöver här i livet är okunnighet och självförtroende och framgången är given.

Kram/ Jenny






Kommentarer
Postat av: Bengt & Mette

Hej o tack för inlägget i vår gästbok.

Håller med, det var jättetrevligt.

Tack för det!

2008-09-04 @ 11:32:09
URL: http://www.fidoshundsport.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0