SMÅLANDS BESÖK

Varit och hälsat på Pysen med Bihang!!
Fick en enastående god middag. Jag säger bara ÄLG!!
Det var nog det möraste vilt jag smakat och det godaste, den kom från Norrland kanske det har betydelse?

Hjalle han låg rätt placerad bredvid Pysens matstol.
Pysen sattes ner på golvet och då skulle 38kg Schäfer hane visa sin underlägsenhet!!!
Lägga sig på rygg och köra huvudet i knät..
Ingen bra taktik PYSEN välte men det är en mycket tålig liten Donna!!!!!
Det är ju tur att jag köpt nytt halsband åt honom!!
Brett med dekorerad TAGGTRÅD på. Så att han ser lite Macho UT!!!
Tjabbade skit och drack gött Rödtjut.
Sov över var uppe vid 06.00 skulle iväg Tidigt.
Tack för en trevlig Afton.


OM JAG NÅGON GÅNG SER EN LEENDE JOGGARE
SKA JAG ÖVERVÄGA SAKEN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0