TANKAR

Man möter så ofantligt med nya människor!!
Personer som inte hade korsat ens väg om saker o ting inte blivit som det blivit!!!
Lite Tage Danielsson varning!!
Alltså det måste vara en mening med allt...
Jag får inte ihop ekvationen annars.
Det finns så många livsöden där ute och speciellt där man minst anar det.
Man tänker Kort helt enkelt.
Förhoppningsvis har jag blivit bättre på att tänka Långt!!
Jag gjorde en Ko vändning..
Och på 7månader har jag hunnit med mycket.
Det var det Bästa för mig och för en gång skull tänkte jag på mig själv...


FRAMSTEG ÄR OMÖJLIGT UTAN FÖRÄNDRING
OCH DE SOM INTE KAN FÖRÄNDRA SINA TANKAR OCH ÅSIKTER
KAN INTE ÄNDRA NÅGONTING.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0