MONDAY, MONDAY

Då vatt det Måndag!!
Och inte vilken måndag som helst Utan en GÖDSEL Måndag!!!!!
Summa av kardemumma Inte så illa... LITE TUNNEL sen Kavlar vi upp ärmarna igen!!!!

Min vän gick ut och hämtade Hästskit på vägen och la i en påse och stoppade i fickan!!!!! 
ÄR DET NORMALT ????? ha ha ha

Det är mycket Skitprat nu...
Ja du som bestämmer där uppe Lite sen är du allt!! Har redan en påse i Handväskan...
Fick en stor jäkla Gödsel  Blaffa under SKON sist jag jobbade.
Undrade vad det var som luktade efter 100m körning. UT i mörkret och försöka kleta av det på lite Gräs.....
Gick inte så bra!!
Det blev till att lägga Foppatofflerna i sprit..  Man kan ju ha Gin O Tonic till något Bättre!!!!

Det sitter en punkare å en gammal man på en parkbänk.
Punkaren har en stor färgad tuppkam å e Grymt piercad.

Mannen illglor på honom varpå Punkaren säger:  Va fan e de me dej Gubbjävel har du aldrig gjort nåt utflippat i ditt liv.

Jodå svarar mannen, en gång var jag så jävla full så jag satte på en papegoja å nu sitter jag här,
ÅÅ funderar på om du är MIN SON!!!!!!!

I morgon skall jag till Frissan!!!
Hon har fått fria HÄNDER...
Hoppas Kepsen inte behöver nyttjas pågrund av Haveri!!!
Då får man bli PUNKARE IGEN!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0