OMSTYLING + LÅT

När jag äntligen fattade hur jag skall lägga in grejer på sidan!! Och fick det till att funka!!
Så gick det åt H-land...
Får ringa Datasnillet IGEN!!
Tur att man får bra assistans av Data snillet JENNIE!!  Tusen tack...

Denna låt har jag lyssnat på FLERTALET GÅNGER!!
Fick den av en vän när jag var under vattenYtan...
TEXTEN SÄGER ALLT........... Gå till Länkar och tryck på MUSTASCH


Nu kommer GODKVÄLL reportaget GÖR OM!!!!!!



Före åå efter Collage!!
Det blev lita RÖTT  som ni ser med lite Grått INSLAG!!
Åldern tar ut sin rätt till och med i HÅRET...

Gammel Braxet fick komma ut och lufta sig i kväll!
Tränar flitigt och det går framåt. Har någon vecka att slipa till formen.....
Till helgen blir det NERÅTLANDET mini träningshelg står på tapeten!!!!



EN KVINNAS VISDOM SITTER I HJÄRNAN
INTE I HENNES GRÅA HÅR.


Kommentarer
Postat av: Heléne och Zico-Bus

Hej,

Wow - du blev ju ursnygg i din nya frissa :)

/Heléne

2008-09-24 @ 10:19:54
Postat av: Ingela

Riktigt snyggt! Du styr väl snart lilla bilen norrut igen, skulle jag tro, välkommen in på en lunch så man får se frillan i verkligheten!

2008-09-24 @ 10:49:50
URL: http://www.123minsida.se/flattarna
Postat av: Jennie

Men du visste ju hur man gjorde sa du ju! Tänk lite så går det nog :P Blev fin den nya frillan, när kommer du upp å visar den då?? Haré bra

2008-09-24 @ 12:51:23
Postat av: Jenny

Vadå tänk lite!!!!!

Kommer ju inte ihåg hur jag gjorde Senil= Gammal....

Det är du som kan det här Datasnillet...

v41 dyker jag uppåt!

kramen/ Rödluvan

2008-09-24 @ 14:18:15
Postat av: lollo

Görläckert!!! Hoppas oxå snart få se er igen! Kram

2008-09-27 @ 18:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0