FÖDELSE-KALAS!

Hurra! Hurra! Hurra!
Nu är man nyss hemkommen från min Guddotters 11års-kalas.
Hon har fått samma paket 12gånger nu, första fick hon vid dopet.
Men har sett helheten ett tag nu!!!
En present till sen är det färdigt att Pusslaihop!!!!
Denna gången hade jag hittat en extra sak hon kan sätta in i skåpet hos sina GODINGAR!!!!
Som alltid trevligt åå god mat det brukar vara lite hetta i maten.
Men jag är en MES när det gäller stark mat! 
Har nog blivit lite Härdad för det var Inte så starkt denna gången!!!!!
Roligt att träffa alla!
Vissa kommer man ihåg som väldigt mycket mindre!!!!!!
Inte undra på att man ser lite förundrad ut!!!

Det är kanelbullens dag på Lördag!
Akajas hade Tjuvbakat det är första gången jag smakar hennes Kanelbullar..


Man har rätt att vara lite skeptisk, men dom var Super goda....
Hemmafruns Titeln har STATUS....
Jag har underskattat min väns BAKKONST....
 
Mannen i huset försökte platta till mig!!! Det är inte så lätt när man är en Bläckfisk!!!
Alltid lika värmande att få vara en del av KOMPANI !!!!! Ni är BÄST!!


MÄNNISKANS HJÄRTA LIKSOM HAVETS DJUP
ÄR OUTGRUNDLIGT

Kommentarer
Postat av: Jaana

Det var ett jättetrevligt kalas och det var så roligt att träffas.

Visst växer vi, vissa på längden och andra på bredden... förstår din förvånade min.

Lilla guddottern kan skatta sej lycklig. Hon har en gudmor som ingen annan har.

Det må hända att du är en mes när det gäller stark mat.

Men du är ett ljus, med en låga som aldrig slocknar.

Trots att din väg i livet varit snårig och hård ...alldeles för hård, så värmer du upp ett helt rum.

Tack Jenny för att du finns.

/Jaana

2008-10-04 @ 09:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0