TISDAG

Tog cykeln och lille Stampet = Hjalle ut i regnet Springning 3.5km sedan Träning...
Jag har inte använt en enda Leksak på 2.5 vecka Bara Foder Kulor.....
Ibland förstår jag mig inte på honom..
Nu är han så koncentrerad på Sakta Före att jag snart GÅR I KAPP HONOM....
Han brukar öka lite om jag belöna med rösten men NÄ NÄ NÄ saktade in istället.......
Man brukar inte ha det problemet!!!!!
Ja man blir Väl aldrig nöjd.......
Jo då krypet börjar ta form och Finskan är ruggig!
Springning hem 3.5km sedan var det in i duschen med PärÅkern!!!!
Träningen i Vinter hoppas jag ger utdelning till våren????

Semestern tog slut i en hast........
En arbetskamrat ville vara ledig så det var till att åka på Nattjobb.
Vill jag vara ledig ställer hon upp för mig.

Ja det är bara till att sova en stund i morgon...
Sedan är det Party Party Wallmans Salong here we come...


FÖRMÅGAN ATT TÄNKA ANNORLUNDA ÄN IGÅR
SKILJER DEN VISE FRÅN DEN ENVISE.


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0