RESUME AV HELGEN


Sambon har varit ute på Tävlingsbanan igen!!!
Och som jag förutspådde Upflyttning och Vinst i  Lydnads klass 1......TJOOOHHOOOOO!!!!!
Stort Grattis!!

Danskvällen var SKITROLIG!!
Förfesten var mycket trevlig.
Vi hade lite svårt att hitta dit. Tur att man har en levande GPS i sambon..
Bara ringa så lotsade hon oss.....
Jag dansade hela kvällen hann dricka 3 Hoff i baren och dom behövde man inte betala själv.........
Man är ju inte helt Grön när det gäller att sitta på en Barstol!!!!

Min kropp är sleten idag!!!
Vaderna värker Armarna känns stela och Nacken är ganska knakig.....
Trodde att man skulle ha Betongkeps men jag Hann inte dricka något i går???
Behövde aldrig ta fram min Plan-B om man blev Nobbad!!!
Med ett Leende på läpparna svarar man:  Det gör inget Jag skulle ändå gå och SKITA!!!!!
I min värld Nobbar man bara en som är SKETFULL!!!!!
Ingen annan....

Stället var relativt lagom stort och där fanns Blandat med folk...
1 gång blev jag Stämplad på foten Men det var av ett annat danspar....
Han bad om Ursäkt!!!
Så jag behövde inte använda Stilettklackarna och stämpla tillbaka......
Kommer att åka dit igen då skall jag Locka med Sambon!!
Jag tror inte det blir så svårt!!!!


UR EN VÄLMOTIONERAD KROPP
STRÖMMAR MYCKET ENERGI!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ler

2008-11-10 @ 23:31:06
URL: http://fhoney.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0