MAGKÄNSLA

Det är ju tur att man kan lära sig någon gång....
Det där med magkänsla har jag nog hoppat över nä kanske inte hoppat över.
Jag har puttat väck känslan är nog bättre ordval.
JÄVLIGT DUMT AV MIG!!!

Med facit i hand så har mitt beslut att inte gå efter magkänslan gjort att JAG satt mig själv rejält i klaveret!!
Och det korkade, inte bara en gång utan Jävligt många!
Så det är bara till att ställa sig frågan: Antingen fattar du eller fattar du inte!!!!!!
Bara lugn jag fattar!!!!

Jag LITAR fullt ut på min Magkänsla NU!
Jävla vad tid det tog att lära sig det!!!!!
Jag är inget offer jag har satt mig i skiten själv......

Vägledningen har gjort sitt bästa jobb på mycket länge!
                    Tack / Jenny


 Var aldrig rädd för att prova någonting nytt!
Kom ihåg att amatörer byggde Noaks ark medan yrkesmän byggde Titanic....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0