LOJALITET.

Vad betyder det ordet?
Jag vet vad det betyder för mig.
Att vara Lojal är att sätta ner foten fast att det kan kosta och vara jobbigt för sig Själv.
Att vara Lojal betyder att man kan säga till sin bästa vän att de du gjorde var megafel och vännen har självinsikt.
Den tackar en för att man hjälpt till att styra in sig på rätt väg till dom värderingar man står för.
Att vara Lojal betyder tillit.
Att vara Lojal betyder inte att man ska vara ett Jävla mähä.......
Jag vet mina värderingar dom må vara från 1800-talet men Jag Vill Inte Leva Utan Dom.
Det är den stabila Grund Jag har.
Ja må ha 36 i skor men dom som känner mitt Hjärta vet att jag är LOJAL.
Tilloch med i dom mest förvirrade situationer!!
Har alltid haft förmågan och styrkan att sticka upp huvudet där det smattra som mest!!!!
Vad har jag då lärt mig på denna Livsresa??
Tjaaa......Ibland får man inte det man ger till människor, tillbaka...
                         MEN
Jag har valt min egen väg och den som är rätt för mig.
Jag har satt ner benet och säkert blivit Idiotförklarad.. Men det bjuder jag på...
Jag Väljer Själv Hädanefter Vem och Vilken jag skall vara Lojal mot.
Och i min värld får man faktiskt inte bete sig hur som helst!!!!
Speciellt inte mot min Familj(vänner) för då sätter jag ner Benet direkt!!!
Och jag tror faktiskt att jag kan vara saknad för att jag är den människa som sätter ner Benet med full kraft!

Vad betyder Lojalitet för dig???


Innan ditt liv kan gå åt rätt håll måste du få huvudet ut ur dimman och sluta gå åt fel håll.

Du behöver inte sticka ner din hand i din mixer för att veta att det är inte bra att sticka in en hand i en mixer.

Människor hör och tar till sig enbart det de förstår.

Människor tycker om, litar och tror på dem som tycker om dem.




Kommentarer
Postat av: Anna o Cuta

Ja du Dp!!! Du ställer en riktigt bra fråga och den ska jag suga på ett tag...inte så enkel att svara på som jag först trodde! Men jag sticker inte gärna in handen i mixern. Been there, done that! Kram Dp

2008-11-24 @ 20:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0