PENGAR

Är bra att ha men är dom viktigast i livet!!!  Alla tycker nog att pengar är bra att ha men sen kommer olikheten in...
Kan man köpa KÄRLEK med pengar nej, LYCKA med pengar nej, FRISKHET med pengar nej
Jag har fått en del DÖDSpengar som jag kallar dom, och för mig har det inneburit om värdering när det gäller pengar.
Har alltid varit en givmild person och tycker om att kunna hjälpa och se glädjen när man kan förgylla någons dag.
Blivit upprörd över snålhet, men det har jag faktiskt omvärderat, det finns något som är värre GIRIGHET..
Man kommer till en gräns där INGEN skall utnyttja min godhet och tanke över pengar. Och vips så har man omvärderat sina värderingar och kan faktiskt tycka att lite SNÅLHET är ju inget att hänga upp sig på.

DEN FATTIGE SAKNAR MYCKET DEN GIRIGE ALLT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0