GLÖMSKA

Det sägs att man skall glömma och gå vidare, vissa grejer glömmer man aldrig. Man kan plocka fram det på ett ögonblick. Min Mammas doft när jag gav henne sista kramen i livet, Pappas skratt som kan komma fram i öronen.
Att slå upp tidningen läsa en dödsannons och bara känna Fy fan vilken jävla JUL ni kommer att få genomlida,det bara kommer rakt in i magtrakten. Jag har nog lagrat på mig en del, jag kan inte förtränga och glömma jag tror faktiskt inte att jag vill göra det heller. För med det arkivet jag har i mina Byrålådor, Gör att jag kan hoppa i en annan människas skor och tänka hur hade jag känt om jag var i den sitsen. Jag tror inte att man glömmer det som berört ens Hjärta antingen det är SÅR eller SAMMET.

Brustet rep kan knytas ihop men knuten sitter kvar.


Kommentarer
Postat av: maria

http://ladiesmafia.mylava.net/



Kom in och umgås med oss !

2008-05-23 @ 20:15:54
URL: http://hippamorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0