TRÄNING


Det sysslar man ju med en hel del.. Med dom målen så vill det till att träna.
Träningskamrater är ju en viktig del i Kvalitets träningen.
Idag var vi ute och körde ett pass som både gick bra och som fotades.
Det är inte alltid jag och träningsvännen A-M tänker lika.. Och vi ryker ihop så ja jävla..
Men jag är som hon säger den Tjurigaste som går i ett par skor, du ger dig aldrig.
Det har hon rätt i JAG ÄR TACKSAM FÖR MIN TJURIGHET.....
Den är nog en av mina STARKA sidor om man nu vill räkna in den ibland dom!!!!
När det gäller Hunderi finns bara en sak: Det måste gå, Nu ta vi om det , Nä vi ändra på det, För helvete skärp till dig, Nä nu får vi tänka till!!! Bra jobbat...
Det är få som orkar träna med mig. Undra VARFÖR....
Men i slutändan brukar vi vara rätt nöjda iallafall.
Och träningarna ger något för framtiden.

GENOM ATT FÖRSÖKA KAN MAN VINNA ALLT.

Kommentarer
Postat av: Ingela

Hej! Kan de va "braxet" som har kommit ut o får ligga i mitten???? Lycka till med träningen, här hemma har vi en som det är fruktansvärt synd om, ska faktískat sova på golvet i hallen hos den henne inatt, det är inte mycket med min tokiga lilla hund idag, håll tummarna för att hon iallafall mår lite bättre imorgon.

2008-06-28 @ 01:16:00
URL: http://www.123minsida.se/flattarna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0