BARNLÖSHET

Att inte kunna få barn är en olidlig sorg som alltid finns i BYRÅN. Den lådan försöker man stänga hela tiden. Det gör ont var gång man så lite gläntar på den. Jag tror inte man kan förstå om man inte är i samma skor. Missförstå mig inte nu viljan att förstå räcker länge.Jag har verkligen gjort mitt bästa för att få uppleva det största ögonblicket i livet.Hoppet om att kunna få den familj som jag så länge saknat. Men jag gjorde det inte bara för min skull utan VÅR.
JAG FICK BETALA ETT HÖGT PRIS, DET KOSTADE MIG ALLT. Om jag hade haft facit i hand och vetat vad priset varit, skulle jag gjort det då?? Svaret är JA men jag hade valt någon som respekterat och värdesatt det.. Bitterheten kan lätt smyga sig på en, men den skall inte få något fäste hos mig. Jag hade blivit en bra Mamma, mina värderingar,
min  ärlighet, och så lite skinn på näsan,oj oj oj....
Jag hoppas att jag aldrig behöver höra fler gånger att jag har mina hundar, för då kommer jag bli riktigt förbannad. Har haft överseende med den kommentaren länge nu. De betyder mycket för mig, men dom kan aldrig ersätta en människa och det där ögonblicket.


GE MIG SINNESRO ATT ACCEPTERA DET JAG INTE KAN FÖRÄNDRA
MOD ATT FÖRÄNDRA DET JAG KAN
OCH FÖRSTÅND ATT INSE SKILLNADEN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0