BOSTAD

Nästan,nästan blev jag lägenhetsinnehavare. Här nere är det budgivning som gäller priser= 35kvm 615000 kr
Och jag har ett Tak på 600
Lite lätt ångest får man men man får se det som en investering. Det blir till att gräva Djupt i madrassen..
Men den var nog inte ämnad för mig och dogsen.
Ödet har något annat i Görningen.
MIN SAMBO BLEV GLAD ATT JAG INTE SKALL FLYTTA...
Hon har inte bristvara på Tålamod som orkar med mig..

Nää det går faktiskt jäkligt bra och vi har mycket Roligt ihop.


 
Nu är det arbete som gäller, så det blir till att träffa GOA arbetsvänner igen.


LIVET - DET GÄLLER INTE ATT HA BRA KORT UTAN ATT SPELA BRA MED DE DÅLIGA.


Kommentarer
Postat av: Ingela

Ville bara tacka för senast, roligt att träffas igen, nästa gång är det vi som kör söderut. Ha det bra så länge och Det dyker upp ett ännu bättre boende nästa gång!

2008-07-15 @ 22:28:55
URL: http://www.123minsida.se/flattarna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0