SPUNK

Jävla som jag ser ut!!!
Har fått någon slags Allergisk reaktion....
Spunk prickar över hela kroppen.
Jag har ju haft lite strul innan med färgämne i det man stoppar i sig.
Och igår låtsades jag att jag var i Danmark!!!
Hade köpt mig röda pölser och drog i mig en hel del....
Och det är nog diverse färgämne i dom med den eldigt röda färgen....
Ja jag skall ju snart sticka och jobba.
Förhoppnings vis stannar prickarna på kroppen och hoppar över Huvudet.
Annars finns det risk att jag skrämmer mina Klienter.......


Problem ökar kreativiteten.

Kommentarer
Postat av: Asta

Hua, låter inte särskilt trevligt. Hoppas det läker ut snabbt...

2008-12-13 @ 15:29:03
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=Asta65

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0