JULMÅNAD

Julen = Familj
Ja det är väl inte den bästa tiden på året för Mig
Sedan mina föräldrar dog så har julen inte varit Fridens högtid direkt...
Har oftast haft det tungt med mig själv!!  
Det var några år där man drog ner rullgardinen tog ett par stadiga Gökar och sen var den dagen slut..
Eller ser man till att jobba som ett svin.
Förra året åkte jag till Värmen men det fanns inte så många alternativ den julen.
Men men Jag har också fått uppleva några bra jular.
Och jag har väl levt på tron länge...
Nu är vi tillbaka på ruta 1 igen.
Ja jag skall jobba hela julen.
Jag vet ju hur jag fungerar så då gäller det att skapa bästa förutsättningarna för mig.
Men detta året har jag faktisk köpt mig en ny Julstjärna och satt i fönstret.
Den lyser jättefint och jag kan faktiskt se ljuset som sprider sig i fönstret.
Ja det finns ju inte så mycket mer som kan hända nu!!!!

kramen/ Jenny


Du får styrka, mod och självförtroende.
Varje gång du verkligen stannar upp
för att se rädslan i ansiktet.
Du kan säga till dig själv:
Jag överlevde den här hemskheten.
Jag kan klara det som kommer härnäst.....
Du måste göra det du tror att du inte kan.

Kommentarer
Postat av: Asta

Här är en till som ska jobba i jul...Kan ju trösta sig med att det blir lite mera klirr i kassan så man kan träffa trevliga hunmänniskor o känna gemenskap på läger till sommaren

2008-12-13 @ 15:27:34
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=Asta65
Postat av: Anonym

hej vet ej om detta funkar grisen Lars-Åke har nog vrickat foten igår när dom körde hit han skriker värkligen som en gris när man klappar han

2009-02-08 @ 18:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0