FREDAG

Vi sticker uppåtlandet igen!!!
Har ett kalas som man inte vill missa.
Intervjun gick bra och Timanställning-en är klar!
Egentligen ville jag inte ha detta jobbet men men det är bättre än inget!!!!!
Har ju skickat in många ansökningar så något annat borde dyka upp.
Finns ett som jag väldigt gärna skulle vilja ha... Hoppas jag får komma på intervju då är man iallafall med i matchen.
Och jag kan se till att göra mitt bästa.
Skall in till Lund innan vi sticker försöka hitta lite Julklappar och ta en sväng i tunneln.
Lämnat  in semester ansökan på 5kvällar igår!!! Får jag det så är min sista dag på jobbet Juldagen...
Shit det är ju snart!!!

Ha en bra helg// Jenny



Man kan inte välja när och hur man ska dö.
Det enda man kan bestämma är hur man ska Leva.


Kommentarer
Postat av: Lollo

Är så glad för att du flyttar uppåt!!! Ha nu en super-duper fest så hoppas jag att vi snart ses igen!!! Och du kramar den där "sambon" från mej ;-)

2008-12-05 @ 20:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0