DRÖMMAR

Och verklighet stämmer inte alltid överens...
Verkligheten får man ju leva med varenda minut.
Var är mina drömmar?
Vad vill jag?
Hur ser min framtid ut?
Vad ska jag göra för att få den?
Hur är min självkänsla?
Vad är det jag värderar mest?
Hur vill jag vara?
Vad är det jag söker?
När man har för mycket på taket så blir det svårt att sålla...
Men när man väl kommit till insikt så vet man!!!!
Jag ser framemot ett nytt år och nya möjligheter....
Jag har drömmar och planer för framtiden.
Och i min närhet har jag Tryggheten.

kramen/ Jenny

Jag letade alltid utanför mig själv
efter styrka och självförtroende,
men sådant kommer ju inifrån.
Det finns där hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0