SÖNDAG KVÄLL

Har en hel dag ledig i morgon whao!!!
Det blir lite träning med Mister Branting.
Var ute i dag och körde Uppletande och lite Lydnad.
Ja vad ska man säga Han kommer aldrig bli en HUBBA BUBBA!!
Nä han är bra iordning nu...
ÅÅå vad jag längtar till våren så att man kan få gå ut och köra...

7 kvällar att jobba till sedan är det Tack o Hej.
Min arbetskamrat och jag ska ha lite mys till helgen hemma hos henne.
Har trivts kanonbra att jobba med henne. Så det känns lite vedmodigt...
Tur att man lever i Cybervärlden.......

Min SPUNK har blivit  bättre!!
Känns inte som om man hade 10 myrstackar på kroppen längre.
Bara lite RÖD blossig man smälter in bra i Julruschen
Tur att det finns snälla Syrror på jobbet som hjälpte mig med diverse Medikament..

Ja det är snart dax att Flytta på sig igen...
Har blivit riktigt bra på att sålla och packa flyttlådor!!
Men det ska man bli efter 29 gånger.............................
Här ska jag bo!   www.langhem.se

kramen// Jenny


Alla goda levnadsregler finns redan formulerade.
Det återstår bara att omsätta dem i praktiken.


Kommentarer
Postat av: Linda och Gunde

Hej Jennie, vart skall du flytta? lycka till iallafall med både nytt jobb och boende! ha det bra , hälsn linda och Gunde

2008-12-15 @ 11:53:21
Postat av: Asta

Nämen!!! Satan i gatan va kul...Vi blir ju nästan grannar nu ju!!!



Lycka till med flytt o så, säger en som inte packat upp själv ännu*hahaha

2008-12-16 @ 11:45:26
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=Asta65
Postat av: Åsa

Hej! Jamen då bor du ju inte långt ifrån mig, kanske vi kan träffas och träna?

Kram Åsa och hundarna

2008-12-18 @ 08:37:43
URL: http://www.jaxacixi.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0