SLAPPEDAG

Tack om och lov om att det är OS- i Peking. Har haft en sån jäkla goo göra inget alls dag!! 
Parkerade mig framför TVen på morgonen började glo på diverse Idrottsaktiviteter.
Bunkrade upp med godis chips och lite annan matnyttig Frukost, sedan blev jag fast där.. Karlssons i röven typ!!
Telefonen har suttit vid Örat en hel del tur att man är Käring!!!!!!!!!
Hundarna har fått 2 kisse rundor och jag har inte ens dåligt samvete.
Jag behövde detta!!!
Har 3dagar kvar att jobba sedan bär det av till SM- Västerås!! 
Årets höjdpunkt!!

Åkte till Oasen igår. Tränade med TN hunden var pigg som en Mört. Kör så det ryker!!! Fick som vanligt God mat hans fru är en PÄRLA (jag beundra dig)
Skulle stannat i husvagnen men jag glömde Hjalmars medicin så det var bara till att köra hem på kvällen. Fick en sammanställnings DVD på Schäferhunds mästerskapet jag filmade. Jäkligt proffsig!! TNs son är en hejjare!!! 
CD 2s innehållsförteckning Jennys NYA skor!!!!  Jag skall bli bättre på att filma Jag Lovar...

På måndag är det återbesök hos Vetten kollar Hjalmar så att allt går som det ska.
Han får åka med till Västerås, vill inte lämna honom på pensionat.
Erkänner jag är HÖNSIG..


JAG SÖRJDE ÖVER ATT JAG INTE HADE SKOR -
TILLS JAG MÖTTE EN MAN SOM INTE HADE FÖTTER.


Kommentarer
Postat av: Anna o Corona

Ibland behöver man såna dagar, att inte göra ett skit!

Hoppas vi ses nåt på SM!

Kram

2008-08-14 @ 22:32:13
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=corona
Postat av: Jenny

Ja det behövs!!

Vi ses på SMet.

kram

2008-08-14 @ 23:32:04
Postat av: Linda

Missade att Hjalmar är sjuk...han såg så pigg ut på lägret, hoppas det blir bra med honom snart. Gott med såna där slappedagar , jag har också legat och segat framför tv idag , OS- gymnastiken , spännnande! ochså med en påse godis som frukost....Ha det bra! hälsningar Linda med Gunde.

2008-08-15 @ 14:02:26
Postat av: Jennie med Rulle

Det är skönt med sådana dagar! men inte för ofta har jag märkt...:P

Vi syns på SMet!

2008-08-15 @ 15:24:26
URL: http://www.freewebs.com/dontforgetthebc
Postat av: Jenny o Hjalmar

Lycka Till På SMet!!!

Håller tummar å tår..

Vi syns på SMet

kram/ Jenny

2008-08-15 @ 15:39:16
Postat av: lollo

du ditt energiknippe är halt klart värd en slappedag! Jag tar en sån imorgon... snart ses vi igen!!! Många kramar och var rädd om drömpojken, ja Hjalle alltså ;-)

2008-08-15 @ 17:58:55
Postat av: Jane

Ja alla behöver vi slappedagar!!

Själv ligger jag hela helgen, käkar antibiotika och blir bara så trött av det!

Hoppas att det är bättre med Hjalle!

Ha det gott vännen!

Kram

2008-08-16 @ 10:11:58
URL: http://www.123minsida.se/janes7

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0