OMBESLUT.

Jahapp då har man slängt in 4 anmälningar till Tävling.....
Lite påtryckningar från olika håll så är man inte sämre än att man kan ändra sig!!
Min hund är frisk och har bevisat att han kan spåra jäkligt bra. 
Käringen måste dock bli bättre på att HÅLLA I LINAN korrekt....
Hur jävla svårt kan det vara då..  Faan när det gått förlänge utan att ha någon som hugger på en.
TVÅ ÖGON är ovärderligt!!
Har ju lite tid på mig att ÖVA.
Sen får man hoppas på lite Gödsel i fickorna så att man kommer med...
Jag behöver  ett mål för att gå ut och träna strukturerat!

Har jobbat hela helgen i Strålande Solsken!
Brukar inte ha ont av det men visst.. Hade varit gott att njuta med en Gin o Tonic på altanen!!!!!
Det blir väl Solsken igen!!!
Lilla Svärmor och jag pratade en stund idag, Gött hon ger som vanligt Energi.


JAG HAR GJORT MÅNGA DUMHETER
OCH DET TÄNKER JAG FORTSÄTTA MED.

DET ÄR DE SOM ÄR KRYDDAN I LIVET...

Kommentarer
Postat av: JennieoRulle

Tack så jätte mycket! Rulle har nu lärt sig vad ordet "ligg" betyder pga dit "knep" att träna det! Tacktack! :D

2008-09-01 @ 18:35:23
URL: http://www.freewebs.com/dontforgetthebc
Postat av: Diana

Hejsan! Kika gärna in i min blogg och lämna en liten kommentar, glädjer alltid!

KRAM! :D

2008-09-01 @ 18:47:47
URL: http://diiaanaaaas.blogg.se/
Postat av: Jenny o Hjalmar



Det är alltid bra med lite knep!!

Kanon att träningen går BRA...

Du har säkert många knep att lära mig!!

Kramen/ Jenny o Hjalmar

2008-09-02 @ 18:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0