KROKIGA -TRÄFFEN

Har landat efter en HÄRLIG helg i Karlsborg.
Fick förtroendet att vara Instruktör på Krokasmedens Kennelträff.
Valp o Unghunds gruppen skulle tampas med mig.
VILKEN HÄRLIG GRUPP!!!!!!  En salig blandning av Majonäser- Tollare -Schäfer
Jäkligt bra hundar med Fantastiska  FÖRARE.
Vi la vikten på det här med lek o kontakt.
Är det något jag är bra på så är det HOPP O LEK och ett å annat Hoppla Hopplasteg.
Passivitet o Avlämnade stod också på tapeten.
Hjalle fick agera Tjuv. Sen var det på med långlina och Håva in Braxarna. Vissa åkte in på SLAGSIDA....
Tiden gick väldans fort men vi såg respons hos alla Fyrbentingar och Dom tvåbenta Vet VAD ordet HOPP O LEK innebär.

UUPPS Jag glömde de 2 Gentlemännen som fixade min bil!!! 
Som skötte markservicen med bravur och kom med dom mest Intelligenta kommentarer::::::::::::::
Tack så mycket.

Detta var första gången jag åkt iväg och höll kurs.
Kan erkänna att man hade lite fladder i magtrakten.
Men alla i gruppen var nöjda och det värmer i Hjärtat.
Det är sanslöst hur mycket trevligt folk man får träffa på, ibland stämmer kemin bara!!!
Tack så mycket för presenterna!
Nästa hund får bli en Krokig med såna underbara Uppfödare  och bra hundar så finns det bara ett val.....
Fick insider Information att man var uppbokad v32 2009
Så öva nu för faan på Hopp o Leeeeek så jag inte behöver komma i MÅLBROTTET!!!!!!!!

Nu är det GODNATT
kram/ Jenny

NÖJEN HAR SITT PRIS, MEN GLÄDJEN ÄR GRATIS.

Kommentarer
Postat av: Tuttan o Ella (Leksand)

Tack Jenny för en strong insats med oss i bebisgruppen. Jag fick mycket att fundera på, o Ella med :) O så trevligt vi hade sen, o god mat, o dryck, o inspiration ;) . Nu är vi taggade till tusen! Hoppas hemresan gick bra med nya bilen, kunde du svänga eller gick det bara rakt fram ? he,he



Kramar från ett soligt Leksand, o hälsa Hjalle

2008-08-11 @ 07:17:05
Postat av: Tuttan o Ella (Leksand)

Ojojoj, hur kunde jag glömma....HOPP O LEEEEEEK!!!!!



2008-08-11 @ 07:23:33
Postat av: Jenny

Tack själv!

Svängarna gick bra hem...

Ni är ett härligt Ekipage och ni kommer att bli Grymma.. Blir skitsköj att följa er utveckling

Näää man glömmer inte Hopp o Leeek!!!!!

Kram Jenny o Hjalmar

2008-08-11 @ 10:07:04
Postat av: Catrin och Elda the one and only

Tack för en riktigt trevlig helg, har lite ont i magen efter allt skrattande. Tack för alla bra ideer. Nu jävlar ska det tränas på så att glöder i fotsulorna. Grunderna först som du sa och mycket lek sen är det bara att lägga i gasen. Kram Kram från bilmekanikern och Catrin

2008-08-11 @ 11:21:53
Postat av: Jenny

Mycket roligt blev det!!!

Det är bara och gasa glöm inte TÅLAMOD...

Tacka bilmekaniken från mig!!

kram/ Jenny

2008-08-11 @ 13:42:46
Postat av: Anna o Corona

Hej! Det var verkligen trevligt att få träffa dig! Hoppas nu Hjalmar blir helt bra!

Kram

Postat av: Linda och Gunde

Tack för all inspiration du gav! det första vi gjorde när vi kom hem var att träna! stackars hund...ser fram emot att träffa dig nästa år också , hälsningar Linda och Gunde

2008-08-11 @ 14:56:38
Postat av: Mirjam & Coffee

Roligt att träffa dig i helgen! :) Läste här att Hjalle varit dålig, det måste jag ha missat helt. Hoppas han tillfrisknar som han ska nu!



Vore kul att ta ett träningspass nån dag!

Kramar

2008-08-11 @ 14:58:18
URL: http://www.mirjamshundliv.se
Postat av: lollo

Klart du ska ha en Krökt en nästa gång, men du får vara med o hjälpa till vid tillverkningen ;-)



än en gång stort tack vännen!!!



Kramar

2008-08-11 @ 16:30:08
URL: http://www.krokasmeden.com
Postat av: JennieoRulle

Vill tacka för den träningen vi fick! Och jag har ännu inte glömt HOPP OCH LEK! Vi ska leka mycket nu, jag lovar!

2008-08-11 @ 22:06:08
URL: http://www.freewebs.com/dontforgetthebc
Postat av: Lisa och Flexa

Vill tacka för ett par underbart roliga dagar.

Nu ska vi leka mer och fortsätta träna mycket kontakt. Kanske även lägga gotta i spåret.

Tänkte testa det här med korg och busar ikväll, vi får väl se hur det går!

Bilmekaniker nr:2 hälsar.



Ha det!

2008-08-12 @ 19:23:49
Postat av: Jenny o Hjalmar

Tusen Tack!

Att känna sig uppskattad när man gör sitt bästa sitter som en smäck.

Hoppas vi kan ses framöver

Kramar/ Jenny o Hjalmar

2008-08-13 @ 01:11:34
Postat av: Gangster

Har nu återhämtat mig efter helgen o kör fullt race m mina mattar igen. Dom behöver inte fiska in mig med leksaker längre. Man vill ju inte bli jämförd med en BRAX när man är en liten snygg mallinut!!

Lillmatte hälsar o tackar för peppningen. Gammelmatte hälsar också. Hör gärna av dig om du ska norrut

Massor av kramar

Gangster m bihang

2008-08-14 @ 12:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0