Hemma Igen!:=)

Gött att vara tillbaka i Sweden igen.
Börja jobba.....få ha Hårbollarna runt benen.....träna......livet är gott i Skåneland.
Hundarna har fått semester så nu är det till att ha en plan o träna på!;)
Har sett ut några tävlingar till Hjalmar Branting.
Liv är ju redan anmäld o skall debutera i slutet av Mars.
Det är dax för alla Skatorna att gå ut på planen!;);)
Vi har ju varit flitiga hela vintern:=)

Läger ska jag åka på i April!
SSM i Malmö ska jag tävla..:=) 
Lite utflykter med Husvagnen blir det också!

Våren är ibland i Skåneland......lite omväxlande väder men man känner att den är på gång!:=)
Näähää nu är det dax att trampa spår!;)

Ha det gött! / kramen JHL






‎'Jag behöver inte gå någon kurs i positivt tänkande
jag har redan en positiv inställning till allt jävla skit' ...;)


Kommentarer
Postat av: Lottie

Du har verkligen haft det skönt, ätit gott och blivit vackrad både här och där. Tatueringen är otrolig!!!

Vi som blev kvar i kyla och blåst är bara "lité" avundsjuka!

Men gör man inte som du och får ändan ur, kan man gott sitta här hemma.

Skönt ändå att ha Dig hemma igen, när det händer så mycké i den delen av världen.



Kramis

2011-03-19 @ 12:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0