Gött!

Nu är det snart dax för sol, sol, sol....:=)
Resväskan nerburen, passet fixat nu ska det bara packas lite!:)

Nytt schema o arbetstider på jobbet. Och jag får ha med mig mina Hårbollar!:=)
Ett fantastiskt arbetsställe med helt underbara arbetskamrater och vänner!;)
Ska jobba något som kallas sov nätter....jobb 8tim sovning 6tim!!!:=)
Det enda man behöver vänja sig vid är att dela en liten gästsäng med 2 stycken Schäferhundar!;);););)
Det ska nog gå.....;)

Vi tränar på flitigt och det är dax att anmäla sig till några tävlingar!:)
Fasiken vad skoj det ska bli!:=):=)

Ha det! / Kramen JHL

Kommentarer
Postat av: Milliz

Nu e du fast...:)

Äkta pärlor e en bristvara vettu...;)

2011-02-02 @ 20:11:43
Postat av: Jenny

Det har du helt rätt i!:=)

Hoppas jag blir fast lääääänge...;);)

2011-02-03 @ 13:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0