Strul!:(

Lördagskvällar brukar kunna vara lite mysiga.......................
Jobbat långpass kommer hem 21.45 sätter nycklen i låset...njet låskolven sitter jävligt fast.....
Det är -6 och jag har inte direkt Michelinkläder på mig!:( Fixar o trixar i 40 min............. Okej plan B!:)
Hämta extra nyckeln i Vollsjö. Tillbaka igen hoppas, hoppas!!!! Nix det hjälpte inte!:(
Hör hundarna stimma..... Nä jag slår in en ruta. Sagt o gjort ena köksfönstret ryker!
Rensa lite runt karmen o kryper in. Nästa problem dörren går inte att öppna innifrån!:(
Hämta Rörtång och har låset kärvat lite innan så kan jag säg att nu blev det Kaputt.................men dörren gick att öppna!:=):=)
Hundarna överlyckliga och fick äntligen rastas.
Det är inte det bästa att sakna en ruta i detta väder..:(:(:
Improvisera och göra en Hittepålösning.;)
Ställa klockan varannan timme och peta in en pinne i brasan....;););)
Allting går utom små barn o tennsoldater!;););

Kramen/ JHL



Det är svårt att behålla lugnet när man är sysslolös. *asg*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0