Skåneland!

Nu har man varit Skåning i 1 månad. Känns mycket bra!:) Mitt lilla hus har jag gjort hemtrevligt och Jag!;)
Dom små Hårbollarna verkar trivas också. Jobbet är roligt och jag har träffat härliga medarbetare!;)
Tränar flitigt med bägge Dogsen det är mycket aktiveteter på min nya klubb!:)



Har haft celebert besök av Skånes Hollywoodfruar!;);)
En jäkligt härlig kväll! Ni är för goa!:=)



Monterat ihop min säng nr2!;)
Jag säger bara hantverk...................
Handsmidda skruvar som var väldigt lååååånga!
Man sover gött!;)
Och det är ingen risk att man ramlar ur ..........väldigt trygga o säkra fallskydd!;););)

Har haft besök av 2 arbetskamrater från Lomma tiden!
Jäkligt roligt att tjöta lite skit och många skratt blev det!:=)

Tjingeling! / kramen


När vi blir gamla är det bara en sak vi kan ångra- att vi inte gav tillräckligt av oss själva!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0