!!!!!!!!!!!!!!!!!;)



Ja jag har fått Blombud med Praliner runt stjälken!!!!!!!!!!!!!
Å med ett härligt kort bättre lite fingrar i kläm än en klämd skalle..........hi hi hi
Tack min älskade vän!:=)

Alltså summa av kardemumma är att jag hade tur igen!;)
Min lilla Liv fastnade i buren med bak tassen när hon hoppade ur sin bur:(:(
Vi var i Ingenmansland, Hjalle var i sin bur å det bara blev Handling ner med händerna, bända upp buren så att Liv kom loss:=) Men sedan var jag inte tillräckligt snabb..................
Skabonk så satt 2 fingrar på vänster näven FAST å dom satt verkligen som i ett skruvstäd!:(
Gjorde djävligt ont, men kroppen är fantastisk som bedövar efter ett tag!
Jag hann tänka många tankar på 20min..När kommer någon sakna mig? Hur länge orkar jag stå här?
Faan jag måste loss!!!! Ingen mobil med den låg i köket:(:(
Trevade runt i min jacka å fick tag i Bilnycklarna! Kanske det går att bända med nycklen????
Gjorde några försök äå då gjorde det ONT..trycket blev på annat ställe på skruvstädet!!
Bit Ihop Tänk På Havet............Det var vad jag gjorde, svetten rann från pannan och jag lyckades!:=)
Körde å handlade cigg och sedan hem och kolla igenom lilla hunden! Hon klarade sig utan skavanker!:=)
Fingrarna kändes inget ting, men sedan på natten Exploderade dom..................
Fick vara hemma från jobb och åka till Farbro doktorn som sa att det kunde bli bestående nervskador..
Dom är lite platta fortfarande men dom funkar helt OK nu:=)

Hjalmar har varit på banan och vi fixade att hålla ihop lydnaden!:)
Trevlig tur med husvagnen, gött folk å goe mat!

Snart bär det iväg till Stora staden för vårt första IPO seminarium...spännande!;)



Regnat har det gjort en hel del!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Men då får man ju se den fiiiina Bågen:=)
Mina nya grannar fastnade visst också på bild!;)

Ha det gött! / kramen


Sanningen svider över, men lögnen förtär.......

Kommentarer
Postat av: Eva R

Snygga grannar!

2010-05-30 @ 19:52:58
Postat av: Annelie

Hellre en klämmig lem än en lem i kläm........

Hiiiiii,hiiiiii,hiiiiiiii,kramelikram

2010-07-14 @ 17:53:51
Postat av: Anonym

Hej Jenny. Var bara tvungen att skriva : VILKEN KANONFIN BILD!

Du kanske håller på att bli en mästerfotograf du också ?

Vi får snart ses igen.

Många kramar

/Olivia ♥

2010-08-02 @ 00:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0