Ledigt!

Nu har man varit ledig i 3 dagar!:)
Jag mår förträffligt.;)
Snön som har legat Drivvis har smultet!:=)
Tänk att man kan uppskatta att få gå på MOSSA!;)
Ja man kanske behövde en Vargavinter för att tänka till!!!!!;)

Spårtävlingarna ställs in till höger å vänster tyvärr!:(  Det är bara till att anmäla på..............
Branting har Separerat från Liv!!;) Vispen har fått en egen Hundbur som hon kan slappa i!:)
Hjalmar uppskattar det.............:=)

Jag köpte mig en ny Stereo som visade sig vara en Hi tech liten Manick:)
Inbyggd DVD, Surroundljud, Mp3 spelare massa finesser!
Väldans nöjd blev jag iallafall:=)

Tränar flitigt med Branting så lilla Liv har fått stå stilla... nä det kan inte hon.. 
menar att  hon har inte fått så mycket träning!;)



Husvagnen är Städad å redo inför Premiären....;)

Man tvivlade ju lite!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!;)

Lite trädgårds arbete hanns också med!:=)



Nu är det kvällen!/ ha det kramen JHL



Ge alla ditt öra, men endast några få din röst.



Kommentarer
Postat av: Lennon

Grattis på 1-årsdagen syrran :)

2010-04-10 @ 16:39:29
Postat av: Anonym

Skickar en kram från Kingriver,Pussa Livan från mej.

Annelie med Mixa o Fanny

2010-04-11 @ 20:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0