Sommar!

Nu har man äntligen fått känna lite Sommarvärme!:=)
Jag tror fast å fullt att det är någon Jä-el som tjuvgöder min gräsmatta.........;=;=;)
Får liksom klippa gräset stupalöst..:(
Har inte så stor trädgård men den känns större å större var gång man drar igång Klipparen!!

Hjalle har varit hos kotknackare å fått massage!;) Han behövde det!:=)
Anmält till Schäfer SM få se om vi kommer med hoppas det!;)



 Livan alias Mixern har börjat träna lite mera nu!:=)



Jag har hunnit med en Dans också med 3 Häääärliga arbetskamrater i Månstaparken!;):)
Härlig förfest med god mat å många skratt!;):)
Vi fick dansa hela kvällen å dom kunde verkligen det... vilken träningsverk dagen efter!!!!;)

Nähäpp nu är det kvällen!
I morgon ska jag  på ny Jobbintervju!;) Tjooohoo....

Ha det / kramen JHL



Problem ökar kreativiteten!

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Hur mår Hjalmar efter den senaste bravuren. Han måste ha en katt-gen för han verkar också ha 9 liv.

Må så gott. Ses kanske på Schäfer-SM

2010-06-14 @ 15:58:03
Postat av: Margret Bengtsson

Fick höra att du och Hjalle kommit med på schäfer SM. Så glad jag blev av att höra detta, ni är ju så duktiga.Vi kommer alla att hålla tummarna och alla tassar för Er. Lycka till

Margret , Nelli & Tess

2010-06-18 @ 08:09:20
Postat av: Eva R

Lycka till på Schäfer-SM.

2010-06-22 @ 21:45:50
URL: http://www.jo-roshundsida.dinstudio.se
Postat av: Ingela

Hallå!!!! Var är rapporten från helgen????

2010-07-05 @ 12:32:41
URL: http://www.flattarna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0