Semester!

9 dagars semester som tillbringades i Skåneland!
Guddotter med kompani som tog suveräna bilder....:=)
Uppfödaren som bjöd på goe mat..............:=)
Sedan var det bara hund för hela slanten..
Anklam invaderades av hundfolk å 5 dagars intensivt drillande stod för dörren!
Min grupp var KANON eller vad va det nu NFED.....något fel e det!;)
Hundarna å Förarna presterade ofantligt bra under veckan.
ååå många skratt blev det!:=):=)

Mina små Retstickor fick mycket vilotid men det skötte dom bra!
Lite träning hanns det med men Mossan var rätt slut i kupan på kvällarna!;)
21.00 sen säckade jag ihop.
Fredagskvällen är det 3 rättersmeny.
Uppklädda å granna åts det gött å sjöngs för full hals!;)
åååå totalt kramp i kistan å tårarna sprutade vilt av alla skratten!:=):=):=)
Inga bilder fick jag med mig men hoppas att jag får lite skickade till mig!

Nu är det soffläge som hägrar!

Ha det! / Kramen JHL




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0