Liten Portfölj!;)

Nu har jag äntligen dator igen....;)

Har jobbat mycket.
Tjänat mycket.
Å spenderat mycket.

Jag å Hjalmar har deltagit i Schäfer-SM
Vi körde upp till Romelanda på Torsdagen där vi fick trevligt sällskap av KF!
Lugn fredag med brända ben...........................Å Jordgubbar.
Snygga ränder blir det av Tubsockar å Shorts!;)
Lottning lördag, jahapp vi börjar med lydnaden.
Det var Varmt Lipsylet fick kletas av mot träningsvästen.... Hjalmar kämpade på!:=)
246 lydnad men första skicket på framåtsändandet lever jag länge på!;)
Söndagen var det spår! Hjalmar gör ett GRYMME på släpp. Yes!!!
Sen bar det i väg, han kämpade på i 32 minuter men bommade en liten pinne!
Uppletet var på eftermiddagen i hettan. Tyckte väl inte han hade raka skick mest Wobbel...........;)
3 föremål fick vi in å Domarna tyckte han gjorde ett jättebra jobb 8-8 i betyg.
Ja han tuggade ju inte!!!!;);););)
Summa av Kardemumma hamnade vi på en 7 plats:=)
Fina priser som står i lilla skåpet!;)
KF å sin lilla Lycca fixade en 3 plats å Cert. Stort Grattis!:=)
Å tack för en härlig helg!/ kramen

Nu börjar jag snart mitt nya jobb!!
Har precis investerat i en Hundgård!:)

Tittat på lite hus men Magkänslan ute blev!;)

Nu har jag satt in Fredagsmyset i ugnen= Fiskgratäng..........;)

Ha det! / Kramen

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var roligt att träffa dej och hundarna i Romevi,hoppas du hittar nåt mysigt litet ställe så kan man ju komma och hälsa på dej.Lycka tillmed det nya jobbet.Kramelikram...

2010-07-14 @ 17:59:07
Postat av: Annelie

Från mej.

2010-07-14 @ 18:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0