Näshår!

Dag 2 med termometern på -20
Mycket märkligt fenomen det här med Näshår???????
Man liksom har inte en aning att dom finns!!!!!!!
Sen bara poppar dom upp och det känns som jag vet i faaan.....................
Jäkla vad obehagligt.... Man försöker andas med munnen å då har man några Tandhalsar som spökar !!!!!!!!!!!!
Rånarluva::::::::::::::: är bra att ha!!!!

Slutat på mitt gamla jobb! Kommer att sakna mina Goa Arbetskamrater:)

Varit Söder över lika kallt där!
Men desto trevligare sällskap!!!;) Love You!:)

Har varit på Jakt också!!!!
Harjakt... Mycket intressant att se hur en hund gör vad den är avlad till!!!!:)
Jäkligt spännande........

Träningen är det dåligt med........... Man har ju snö upp till knäna!!!!!!!!!!!!!!!!

I morgon skall jag åka på Auktion!
Tycker det är roligt att gå och flanera å få äta en korv med bröd!!!!:)

Rastar hundarna på morgonen!
Sen får dom vara hemma en stund själva:: För kallt att vara i bilen.

kramen/ JHL



Det bästa jag kan göra för min vän
är helt enkelt att vara hans vän.
Jag har ingen förmögenhet att slösa på honom.
Om han vet, att vänskapen med honom gör mig lycklig.
Vill han inte ha något annat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0