Snö, Snö, Snö

Har fått lära mig en ny sak...................Skånsk-Vinter!;)
Här snöar det inte uppifrån utan på tvären och det kommer i drivor!:(
Skottningen är ett Evighetsjobb. Man börjar på ena sidan av gården och när man är färdig så är det bara till att börja om...................................;(
Många som är insnöade och klass2 varning utfärdad!:(:( Hittils har jag kommit till jobb
tur man har en förklädd traktor i......................D5an:=):=)

Träningen halkar lite efter men försöker köra Grunder ute på åkern där det är lite mindre av snön!
Hundarna är nog dom enda som verkar gilla det här vita:)
Det blir  i alla fall bra konditionsträning!;);)

På fredag är det JulGalej med jobbet! Ska äta gott och sedan är det Bowling duell!:=)
Har varit hos Frissan i lilla byn och piffat mig.......en fantastisk kvinna som kunde göra mirakel!;);)
Billig också och ingen tidsbokning behövdes!:=)

Lördag kväll har jag bjödet in Skatorna på pyssel kväll!;)
Ska laga lite go mat och så ska vi prova lite Glöggsorter!;)
Det vi ska pyssla med har vi nytta av till våren
Borrmaskin.............Naturpinnar.......o snöre!;););)
Det kommer att bli en Skrattkväll!:=):=)

Nä nu är det dax för kungasängen med Hermelinerna!;)
Ha det! / kramen JHL


Vår herre har skapat nötterna, men han har inte knäckt dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0