Gott Nytt År!

Här skulle jag haft lite fina bilder men tekniken strejkar...........:(:(
Skit i det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!;):)

Jag ser framemot 2011..............tjooohoooo!:=)
Skall få gå ut på tävlingsbanan med mitt lilla Liv!;)
Klarar Hjalmar att ligga plats så är målet att försöka ta dom 2 sista certen!;)
Thailandsresa i Februari med härligt Resesällskap!;)
Och ett Annorlunda Projekt startas upp till hösten..;););););)

Så summering av 2010

Flytten till Skåne var en riktigt bra kovändning!;)
Har fått dom bästaste arbetskamraterna på jobbet!;)
Träffat 2 härligt galna träningsvänner som kämpar ihop i det vi kallar Skatornas BK;);)
Jag trivs, hundarna mår bra och livet flyter på med en o annan uppförsbacke o blyskor...;);)
Precis som det ska vara!;)

                                                             Gott Nytt År
                                                                önskar
                                                           Jenny o Hjalle o Liv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0