VÅR!:=)



Min Guddotter som är en MÄSTER Fotograf har fångat VÅREN!:=)

Här uppåtlandet är det full rulle.....................
Har prövat vingarna med Hjalmar på tävling igen!!
Denna gången med bättre resultat.......det går framåt sakta men säkert!!!;);)

Lilla Liv har pausat från träning ett tag.. men nu är vi på gång igen!;)
Har just nu en Lårkaka i högeraxeln eftersom hon skulle springa IGENOM mig............:(
Inte lätt att ta emot när man har en Trädgårdsstol i nävarna!!:(
Ja men det går över när man gifter sig har jag hört...............................................;)

Var på Uppflyttnings middag i Helgen!
Fia å Qvittra blev Elit Ekipage! Stort Grattis:=)
Käkade Thaimat å hade det jättemysigt i Husvagnen!
Tack för trevligt sällskap å en GOE morgonrock!:)




Ryggsäcken å mina älskade Retstickor!:=)

Ha det/ JHL


Livet är som att cykla: du faller inte så länge du trampar!;)



Kommentarer
Postat av: Olivia

Mihihi :) Vad snäll du är !

Hoppas du har det bra i norr !

Ge hundarna en puss från mig.

Kramar

/ din guddotter

2010-04-27 @ 16:28:45
Postat av: Yvonne

Fantastiskt vårfoto! Ha de gott!

2010-05-12 @ 21:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0