Ett Åringen!



Retstickans Liv har blivit stora damen....;)
Ska man bli vuxen så gör man allt på en gång man börjar Löpa också!!!!!!!!!!!
Hormonerna svischa i den lilla kroppen mer än vanligt.
Hjalmar är lite förvirrad fast han inte har några Bollar kvar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En tävling har Branting å jag gjort, det var en fröjd att gå spårarbetet med min Hjalmar!:=)
Sedan orkade vi inte hålla ihop resten:(
Men det är bara till att pröva ett nytt Koncept å påat igen!:=)
Har kommit med på 1 tävling om 14 dagar!:=)

Jobbar rätt intensiva pass för att kunna vara ledig när Jag Vill!:=)
Husvagnen är redo för Premiärturen...den blir i Maj!
Lagt på sommardäck på bilen..............Nu får det vara VÅR!

Kramen/ JHL


Den får aldrig några vänner som är rädd för att skaffa sig ovänner.

Kommentarer
Postat av: Eva Rosborg

Grattis till 1 åringen. Ja nu är det VÅR.Har precis lagt ett spår uppe i skogen.

2010-04-14 @ 09:06:08
Postat av: Fia

Grattiskramen till Liv och lycka till på nästa tävling med Hjalle, då fixar han/ni det säkert.

Jag gjorde min premiärtur i helgen som varit och vad härligt det är att ha sin lilla vagn. Vi missade uppflyttning med 5 ynka poäng. Vi ses i Karlskrona (skall då tävla i lydnadsklass 1 eftersom vi inte fixade till uppflyttningen)



Kramiz Fia

2010-04-15 @ 05:58:09
URL: http://www.labbeflickorna.blogspot.com
Postat av: Malin o Agge

Låter härligt att husvagnen är redo så att vi snart får se dig på lägret i Sjöbo. Vi blev så glada när ditt namn stog bland instruktörerna :) så det var givet vilken grupp man skulle anmäla till!! Hono hono Lolo



Kram Puckot och farmorr

2010-04-19 @ 22:10:54
Postat av: Kakmonstret

Men oj vad fort tiden går! Grattis på 1-årsdagen! (Och vad söt hon är den lilla Retstickan!).

2010-04-25 @ 13:05:40
URL: http://falco.blogg.se/
Postat av: Magdalena Qvist

Hej! Hoppas allt är bra med dig och hundarna. Ser fina ut på bilderna i alla fall. Tänkte bara kolla om du fortfarande vill ha tavlan som pappa har i huset? Tyvärr är det så att pappa har dött så vi måste fixa med alla saker. Du kan ju skicka ett mail eller nåt så jag vet hur du vill.

2010-04-26 @ 13:59:31
Postat av: Fia, Ester och Qvittra

Tack för i lördags, det var så roligt att träffa dig igen, och du är ju för goo som kom och firade med mig. Och jag är säker på att nästa tävling kommer allt att klaffa. Fick lite info i dag om att alla hade kommit med på spåren(både to+sö) så du slipper tävla i lydnadsklass 1.



Kramiz

Fia, Ester och "elit" Qvittra

2010-04-26 @ 17:51:48
URL: http://www.labbeflickorna.blogspot.com
Postat av: Anonym

2010-04-26 @ 17:53:50
Postat av: Röjja o Mekko

Grattis Livan, hoppas du uppfostarat din matte så väl att du fick pannkakstårta!!!!!

2010-04-27 @ 12:22:40
URL: http://www.flattarna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0